מכרז 21-197

ביצוע עבודות פיתוח תחנת עין כרם

שח"מ מקורות ביצוע בע"מ (להלן: "שחמ") מזמינה בזאת מציעים להשתתף במכרז לביצוע ביצוע עבודות פיתוח סמוך לישוב עין כרם .

הרינו להודיע על דחיית מועד סיור הקבלנים אשר ההשתתפות בו מהווה תנאי סף להגשת ההצעות, בשל מזג האוויר הצפוי. הסיור שנקבע ליום 26.01.2022 בשעה 12:00, נדחה לתאריך 01.02.2022  בשעה 12:00 המפגש יהיה ב-כניסה מקורות עין כרם

  רשאים להשתתף במכרז מציעים שלקחו את מסמכי ההליך ועומדים בתנאי הסף שלהלן:

א.      על המציע להיות עוסק מורשה המקיים חובת ניהול כספים ותשלומי מס כדין. להוכחת העמידה בתנאי סף זה יש לצרף להצעה אישורים מתאימים ותקפים בהתאם לחוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו 1976 כדלקמן: תעודת עוסק מורשה, אישור ניהול פנקסי חשבונות ורשומות לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, אישור לצורך ניכוי מס, וכן תצהיר עסקאות גופים ציבוריים חתום כדין בנוסח כדוגמת הנוסח המצורף לתנאי מכרז זה.

ב.         המציע הינו קבלן רשום בפנקס הקבלנים בענף 100 ו/או 111 ו/או 222 ו/או 200 ו/או 210 בסיווג כספי המתאים לערך הצעתו. להוכחת העמידה בתנאי סף זה יש לצרף להצעה אישור מתאים ובתוקף במועד הגשת ההצעה.

ג.          המציע הינו בעל ניסיון כקבלן ראשי, במהלך 4 השנים האחרונות שסיומן במועד האחרון להגשת  הצעות למכרז זה בביצוע של לפחות עבודה אחת בהיקף של 500 אלף ₪. המציע ימלא טופס נתוני ניסיון  קבלן  מצורף.

 להוכחת העמידה בתנאי סף זה המציע יצרף להצעתו לפחות פרטי פרויקט כאמור לעיל אותו ביצע המציע כקבלן ראשי ושהסתיים בהתאם לאמור לעיל ואת פרטי הלקוח עבורו בוצע הפרויקט. כמו כן יפרט את פרטי איש הקשר מטעם הלקוח.

ד.         השתתפות בסיור קבלנים- על המציע להשתתף בסיור קבלנים במקום, במועד ובתנאים שנקבעו לעיל. להוכחת העמידה בתנאי סף זה יש לצרף להצעה את פרוטוקול סיור    הקבלנים כשהוא חתום ע"י המציע.

להווי ידוע למציעים כי בעת פרסום מכרז זה טרם הושלמו ההליכים לקבלת כל האישורים לרבות רגולטורים, הנדרשים לצורך ביצוע העבודה, וכי תחילת הביצוע ו/או הביצוע עצמו עשוי להתעכב עד לקבלת מלוא האישורים הנדרשים לצורך הביצוע, מבלי שיהיה בכך כדי להוות טענה ו/או דרישה של המציע הזוכה כלפי שחמ. כמו-כן, ידוע למציעים כי עיכוב ו/או אי קבלת מלוא האישורים הנדרשים עשוי להביא לביטול מכרז זה, מבלי שיהא בכך משום טענה ו/או דרישה כלפי שחמ.

סיור קבלנים אשר ההשתתפות בו מהווה תנאי סף להגשת ההצעות, ייערך בתאריך 01.02.2022 בשעה 12:00 בצהריים המפגש יהיה ב-כניסה מקורות עין כרם  טלפון לבירור מיקום הסיור :  מר משה כהן 054-4960980

ככל שהנחיות הקורונה לא יאפשרו את קיום הסיור במועד הנקוב תודיע שח"מ על מועד אחר לקיום הסיור. מומלץ להתעדכן בסמוך למועד הסיור בפרטים בדבר הסיור.על המשתתפים להצטייד בלבוש מלא ושימוש בציוד מגן אישי )נעלי בטיחות, אפוד זוהר, קסדת מגן) וכן להגיע מצוידים במסכה (נישמית) להגנה בפני וירוס הקורונה. במהלך הסיור נדרשים המשתתפים להקפיד על ההוראות וההנחיות העדכניות של משרד הבריאות, לרבות שמירת מרחק והימנעות ממגע בין אנשים.

מובהר כי יתאפשר לנציג אחד לייצג בסיור יותר ממציע פוטנציאלי אחד, ובלבד שתוגש הצעה ע"י מציע אחד בלבד מבין הגופים אשר יוצגו ע"י הנציג  בסיור.

עותק של מסמכי מכרז זה ניתן לקבל ללא תשלום באמצעות מערכת מקוונת "SourcingVision"("משיק"). לרישום וקבלת קישור למערכת בדואר אלקטרוני יש לפנות לגב' רותם בלומנפלד  בכתובת מייל: rblumenfeld@mekorot.co.il בציון הפרטים הבאים: שם החברה המבקשת, שם פרטי ומשפחה של איש הקשר, פקס, כתובת, מיקוד, טלפון, טלפון נייד, כתובת דוא"ל של החברה ומס' חברה / עוסק מורשה. עם הרישום תשלח הודעת דוא"ל הכוללת קישור לצורך הרשמה וגישה למערכת לרבות לשם קבלת עותק של מסמכי המכרז כאמור ולשם הגשת הצעה באמצעות המערכת. יש לאשר קבלת מסמכי המכרז באמצעות לחיצה על המלל "לחץ לאישור קבלת הדואר האלקטרוני" המופיע בתחילת הודעת הדוא"ל. לדואר האלקטרוני המוגדר במערכת ישלחו הודעות והבהרות ככל ויהיו. כמו כן, ניתן להוריד את מסמכי המכרז דרך אתר האינטרנט של החברה, http://www.emsmekorotprojects.co.il/ מכרזים >>מכרזים פעילים.

 את ההצעות יש להגיש באמצעות מערכת ה- "SourcingVision"("משיק"), עד יום  13.02.2022 שעה 12:00.

שח"מ איננה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא, והיא רשאית לנהל מו"מ עם המציעים ו/או לפצל את הזכייה בין מספר זוכים

ו/או לבטל העבודה/ מכרז ו/או לצאת בהליך חדש ו/או לעדכן מכרז זה או מועדיו בכל עת, על פי שיקול דעתה וצרכיה, וזאת ללא צורך במתן הסבר למציעים או לשפותם/לפצותם.

פרטים ניתן לברר אצל רותם בלומנפלד  באמצעות מייל שכתובתו:rblumenfeld@mekorot.co.il.

 

 

  ———————-

שח"מ מקורות ביצוע בע"מ