התפקיד כולל:
מתן תמיכה שוטפת לעובדי החברה – פרונטאלית וטלפונית, התקנת חומרה ותוכנה, התקנת מחשבים ומערכות הפעלה, תחזוקת תשתית תקשורת וטיפול בתקלות, הטמעת מערכות מיחשוב חדשות, קשר עם ספקי חומרה/תוכנה, עבודה מול ממשקים רבים.

נדרשת תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, סדר וארגון, יוזמה ויכולת עבודה בסביבה דינאמית ומרובת משימות.

משרה מלאה במשרדי החברה בחולון.
שעות עבודה 7:00-15:30, נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות לפי הצורך.

דרישות חובה:
הנדסאי/טכנאי/תואר רלוונטי בתחום המיחשוב – חובה

ניסיון בתפקיד דומה הכולל תמיכת משתמשים – חובה
היכרות עם מערכות הפעלה Windows , יישומי Office, רשתות- חובה
רישיון נהיגה בתוקף

דרישות נוספות המהוות ייתרון: 
עבודה בסביבת רשתות ומערכות מיכון ארגוניות ברשת Terminal Server / Citrix

ניסיון בתחום דיגיטציה
ניסיון באפיון / תמיכה בערכות מידע ותהליכים ארגוניים

קו"ח ניתן לשלוח למייל jobs-ems@mekorot.co.il
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.