משאבות מים וציוד שאיבה

משאבות מים וציוד שאיבה

כבר למעלה מ50 שנים שחברת שח"מ מקורות ביצוע בע"מ מייצרת ,מפתחת, מספקת ומשפצת משאבות מים אנכיות וציוד שאיבה עבור לקוחות רבים במשק המים הישראלי והעולמי.
המגוון הרחב של לקוחות החברה כולל את :"מקורות": חברת המים הלאומית של ישראל, תאגידי מים, רשויות מקומיות, חקלאים, קיבוצים, מושבים, אגודות מים, לקוחות בינלאומיים ,מפעלי תעשיה גדולים רשות פלסטינאית, ולקוחות מחו"ל .

משאבות שח"מ מיוצרות עבור 2 אפליקציות עיקריות הראשונה משאבות מים אנכיות להגברת לחץ(בוסטרים) והשנייה משאבות מים אנכיות לקידוחים רדודים ועמוקים, מערכות הסיכה של המשאבות כוללות מערכות סיכת מים ומערכות סיכת שמן כל זאת בהתאם לעומק וגודל הקידוח/בוסטר.
המשאבות מיוצרות לפי מיטב הטכנולוגיה העדכנית הקיימת היום בשוק העולמי וכל זאת מבלי להתפשר על איכות חומרי הגלם וביצועי המשאבה.
יעילותן האנרגטית הגבוהה של משאבות שח"מ ועמידותן לאורך שנים הינן מהגבוהות הקיימות במשק המים הישראלי והעולמי.
ייצור המשאבות האנכיות מתבצע במפעלינו שבחולון והן מגיעות במגוון רחב של גדלים, החל מקוטר של 6" ועד לקוטר של 40".ייצור המשאבות בישראל "כחול לבן" מבטיח לכלל לקוחותינו מענה מלא לכל נושא חלקי החילוף מבלי להיות תלויים בספקים זרים מחו"ל.
על מנת לספק מענה מקצועי,איכותי ובלתי מתפשר מאפשרת חברת שח"מ ללקוחותיה לבחור את חומרי הגלם של המשאבות ממגוון רחב של חומרים ייחודיים כגון:duplex ,super duplex ,sm,ברונזה ,פלב"מ כל זאת בהתאם לסוג המים ולאופי העבודה של המשאבה.
לאורך כל תהליך ייצור ושיפוץ המשאבות מתבצעת בקרת איכות על כל חומרי הגלם המרכיבים את המשאבה.
עם סיום ייצור והרכבת המשאבה מועברת המשאבה למכון בדק המשאבות של חברת שח"מ מקורות על מנת לבצע טסט הידראולי למשאבה ,מטרתו של הטסט היא לבחון שני פרמטרים ,הראשון ביצועי המשאבה בנקודת העבודה הנדרשת וכמו כן תקינות פיזית של המשאבה.
עם סיום הטסט מקבל הלקוח את תוצאות הבדיקה, תוצאות אלו נשמרות במערכת חברת שח"מ ומשמשות את החברה לשנים מאוחרות יותר בהן תגיע המשאבה לשיפוץ.
בעזרת תיעוד זה אנו יכולים להחזיר את המשאבה לאחר השיפוץ לנקודת העבודה המקורית שלה.
לאחר סיום הטסט ההידראולי מותקנת המשאבה בשטח על ידי צוותי יחידת הקידוחים של שח"מ באתרים השונים בארץ.
המשאבות שלנו מיוצרות 100% כחול לבן ובשל יכולות אלו יכולה חברת שח"מ להציע לכלל לקוחותיה מענה מקיף ומלא בתחום חלקי החילוף לכלל ציוד השאיבה המיוצר במפעלינו קרי:
תאי משאבה, מאיצי משאבה, מקשרים, צירי משאבה, ראשי משאבה, עכבישים, מערכות סיכת שמן ועוד רבים.

משאבות מים וציוד שאיבה