‏כ"ט אדר ב תשפ"ד

‏‏‏‏08 אפריל 2024

יחידה :  כספים

 

 

 

 

הנדון : הודעה על כוונה להתקשר עם ספק חוץ

 

 

בהתאם להוראות תקנות חובת המכרזים-התשנ"ג 1993, שח"מ מקורות ביצוע בע"מ מודיעה בזאת על כוונתה להתקשר עם ספק חוץ אשר במסגרתה יירכשו על ידה מוצרים יחודיים וחדשניים בתחום שנקרא DIGITAL TWIN ובפרט Water Quality Model System (WQMS) שישווקו, יסופקו ויתמכו על ידה לצרכניים סופיים בישראל העוסקים בתחום תשתיות המים.

 

רצ"ב להודעה זו נימוקים של הסמנכ"ל להנדסה, תפעול וייצור בשח"מ.

 

אדם הסבור כי קיים ספק ישראלי המסוגל לבצע את ההתקשרות, רשאי לפנות לשח"מ בנושא וזאת לא יאוחר מיום 01/05/2024  בשעה 12:00.

 

פניות כאמור יש להעביר בכתב בלבד, באמצעות מייל nsabag@mekorot.co.il

יש לוודא קבלת המייל בטלפון מס' 073-3522712.

 

לכל פנייה יש לצרף את פרטיו המלאים של הפונה (לרבות שם מלא, כתובת ומספרי טלפון קווי ונייד), וכן את פרטיו של הספק הישראלי, ולצרף אסמכתאות בדבר הטענות הנטענות בפניה.

 

עותק מהחלטת ועדת המכרזים בנושא הפנייה יישלח לפונים בהתאם לפרטים שמסרו שבפנייתם.

 

 

 

 

ב ב ר כ ה,

 

מחלקת מכרזים

 

 

 

 

‏7/04/24

יחידה: תפעול וייצור

 

 

 

אל : ועדת המכרזים

 

 

 

הנדון : חוות דעת לצורך פטור ספק חו"ל

 

 

 

שח"מ מעוניינת להתקשר עם חברה בהתקשרות אשר במסגרתה יירכשו על ידה מוצרים יחודיים וחדשניים בתחום שנקרא DIGITAL TWIN ובפרט Water Quality Model System (WQMS) שישווקו, יסופקו ויתמכו על ידה לצרכניים סופיים בישראל העוסקים בתחום תשתיות המים, לרבות מקורות.

במסגרת ההתקשרות מבקשת שח"מ להסדיר מעמדה כנציגה של הספק למוצר זה בישראל, לרבות קביעת הסדרים הנוגעים לתמיכה, הכשרה והסדרת השימוש במוצרים.

מבדיקה שערכתי אין בישראל חברה המפתחת מוצרים כדוגמת המוצר הנזכר לעיל, ואין בישראל חברה/נציגות המסוגלת להעמיד את מכלול סל השירותים וההסדרים החוזיים הדרושים לשח"מ, המפורטים מעלה.

 

לאור האמור, מבקשת שח"מ לפטור מחובת מכרז את התקשרותה עם חברה זרה כאמור, על מנת להסדיר עמה בהסכמים חוזיים לטווח זמן כפי שייקבע במו"מ מסחרי, את השימוש במוצרים הנ"ל ואת ההסדרים הנוגעים לחלקה של שח"מ בכל הקשור במערך איפיון, התקנה, הטמעה ותמיכה במוצרים אלה בישראל.

 

 

 

ב ב ר כ ה,

 

מיכאל פלוס

סמנכ"ל להנדסה תפעול וייצור